Ge mig kraft, energi och ork.

Efter en kväll på Frimis som blev längre än planerat pga. av nya skor som resulterade i onda fötter (tog en halvtimma att gå från Frimis till våghustorget!) så borde jag kanske sova längre än till 10.00 men denna dag innehåller alltför mycket måsten och planerade "to-do:s" så nu blir det upp och hoppa. (Jag sitter fortfarande under täcket...)

Kvällen igår var trevlig. Risbergskas konsert var riktigt bra och som vanligt blir man lite lätt avundsjuk och vill helst vara med själv. (Jaja, min tid har varit. jag är gammal nu.) Efter lite förfest hos Sabina styrdes Frimis. Träffade en hel del gamla vänner och kvällen var helt okej. Kanske inte den mest taggade men fortfarande helt okej.

Nu väntar - jogging, rep, plugg och praktik-planering.
(Snälla, ge mig lite kraft! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback