En nätverksmorgon.

Oj vilken start på helgen! Jag har varit på Promotion-morgon. En bjudning utav Örebro Promotion till alla deras medlemsföretag. Dem bjuder på frukost i badhuset och på scenen hålls en liten show med presentationer av företag och liknande. Mycket intressant och ett sjukt bra nätverksforum! Jag var där med min praktikplats, Handelskammaren och det är otroligt intressant att få träffa så mycket olika människor från olika branscher mde olika bakgrunder.

Satt bredvid en kille från UF (Ung företagsamhet) och pratade lite om deras verksamhet. Jag måste säga att där har vi ett företag där jag skulle vilja börja min karriär. Vet att min Matilda har jobbat där i Uppsala (Matilda som förövrigt vart årets säljare 2006, världens bästa är hon!) och det verkar riktigt intressant. Få åka ut och inspirera ungdomar på skolor att starta verksamehter och företag - samtidigt som man håller kontakt och nätverkar med företag. Jaja, tids nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback