EH? LÖN IDAG?





EH? Det var löning idag va? Effektiv kan man kalla mig på lunchen idag. Planen och tanken var att hitta en klänning att ha på Victos dop imorgon. Eftersom jag ska sjunga två sånger blir det extra viktigt att ha något nytt, fint på sig då man syns lite extra : ) Och ja, jag har fyrtiofem minuters lunch men jag hann både handla tre klänningar och äta sushi! Det kallar jag effektivitet. Har inte bestämt mig för at behålla alla tre men vet iaf vilken det blir på Dopet. Det förblir dock hemligt!

Jag och min kära har köpt hem lite Corona som vi tänkte dricka. Vi ska laga god mat och bara mysa. Titta lite tv och sedan försöka sova tidigt eftersom det blir en relativt tidig morgon imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lis

Lämna iaf inte tillbaka den som e orange! Åh så fint den satt!

2009-04-24 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback