Är mitt välmående ett April-skämt?

Aha-upplevelserna avlöser varandra och idag funderar jag skarpt på om detta välmåeende är ett aprilskämt? Jag mår så bra!


Vaknade av ett väder som inte kan göra en annat än överlycklig! Drog på mig min allra vårigaste vår-jacka och promenerade till skolan. Hämtade tentan som inte gick så bra som jag trott men , bryr jag mig om det? Inte ett skvatt. (Himla hitte-på-kurs!). Föreläsningen handlade om coaching och uppgiften vart att direkt efter hitta en klasskamrat att göra ett första Coaching-möte med. Dvs. hitta ett ämne att coacha den inom, sätta upp ett mål med coachingen och sedan skriva en handlingsplan.

Jag och min Coach (dvs. även min klient) fick verkligen ett jättebra möte över en bit lunch på Kåren (tacobuffé, mums!). Vi båda hittade bra ämnen som vi verkligen ville jobba med och vi lyckades riktigt bra! Det är häftigt när det fungerar. Nu har jag promenerat hem och ska snart upp för att träna. Ikväll ska vi hem till mor och fira henne, då hon fyllde 42 igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback