Vilken bra dag!

Jag sitter här och myser. Jag är glad, det har varit en bra dag. Jag hade en toppenföreläsningen mellan 10.00-12.00 och sedan kom jag hem och skrev talet förvånansvärt fort. Det gick så bra! Glad för det. Sedan drog jag till Elin för lite mys med henne och Sabina, sedan friskis för gyminstruktion och nu är jag taggad! Jag har fått ett träningsprogram och har skirivit mitt träningsschema för närmsta två veckorna nu. Måste ju planera ♥

Tjejerna var här ikväll för Idol, daimglass och tee. Det är våran underbara tradition och ikväll kom även Anna, mycket bra!
På fredag är det bad-taste-tema på förfesten med vår sektion och sedan Kåren. Det blir kul! Jag mår bra nu. Så bra. Och imorgon bitti ska jag faktiskt göra mina naglar snygga hos Lena, det är lyx det!

Nu ska jag sjunga lite Missy Higgins (jag är så kär i henne!), sedan läsa Mia Törnbloms självbiografi som är sjukt bra och sist ska jag ringa min älskling och säga godnatt. Det är också tradition, eller mer ett måste kanske. Min baby!




Kommentarer
Postat av: Mattias (som aldrig visar sina tatueringar)

Du ska bli friskisnörd alltså? Treevligt trevligt. Då stöter vi säkert på varandra där någon dag! Väl talat idag by the way! Ha det så bra!

2008-09-25 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback