Utmaning.

Jag utmanar: Elin, Fredrik och Mikaela vars bloggadress jag inte har på jobbet men som jag vet läser : )
Jag vill alltså att ni också skriver denna lista. TACK!



För fem år sedan...
Var jag femton år, avgudade kent och bar alldeles för mycket kajal.


För tre år sedan...
Gick jag i tvåan på Risbergska, var ordförande i elevrådet och spenderade väldigt mycket tid med dåvarande kärlek + att springa på massa hemmafester (t.ex. Fannys galna 18årsfest!)


För ett år sedan...
Flyttade jag till Stockholm - mitt livs största beslut hittils, sjung dagarna i enda på Kulturama, hade en underbar klass, pendlade för jämnan till Skövde och var väldigt väldigt kär.


För tre månader sen...
Började jag på Eniro, lärde känna mina jobbrudar (Tove, Sofie & jenny), firade en underbar midsommar med D + Släkt i Malins sommarstuga och planerade Barcelonaresan som var på väg.

Igår...
Sa jag hejdå till Daniel på station och var febrig men åkte till ELin och mös ändå.


Imorgon...
Ska jag plugga och träna. HEJJA MIG!

 Om ett år...
Bor Daniel i Örebro med mig igen (eller ja, redan till jul). Vi har det mysigt i lägenheten och jag har precis börjat plugga Personalvetar-programmet - ett annat scenario jag hoppas mer på att är att vi bor i Göteborg och jag pluggar där ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja har skrivit! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback