Härlig dag

Mysdag!
Jag har varit och gjort naglarna. Och att koma till Salong Coquette är som att komma hem. Det är där jag både gör hår, naglar och även de som har sminkat och fixat inför de baler jag varit på. Jag känner i stort sett alla där och det är sådan lyx att sitta ned och bli omhändertagen. Dricka lite kaffe, prata med sandra, GB eller Lena och bara ha det skönt.
Idag kostade det 800 kr men sedan kommer det kosta 400 kr var fjärde vecka. Det ska bli en vana! Jag har faktiskt råd att lägga ut 400 kr på naglar varje månad. SÅDÄSÅ!

Efteråt åt jag lunch med Sanna på Hälls, det är ju så himla fint väder ute. Ikväll blir det första gympasset för mig och sedan mys framför Idol.





Kommentarer
Postat av: Sofie

Gjorde du acryl eller gele? :)

Postat av: sofie

okehj det blev jättebra men det går typ inte på mig.. Sitter inte så bra.. Annarstycker jag nästan gele blir snyggare ;P hehe

2008-09-25 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback