Örebrodagen / It´s så 08.

Hej&Hå! Vilken Örebrodag vi hade igår! Helt underbart. Helt helt så bara bra. Vi började dagen med lite uppstart på våghustorget, mötte tjejerna där och vi åt lite lunch på Njuta. Jag smög iväg till frisören vid 13.45 för fixning och sedan slöt vi upp hos Linnea och hennes pojkvän Viktor igår kväll igen förfest. Mycket trevligt! Jag hade med mig Erika som sällskap. 21.00 drog vi oss till Conventum för dans, dricka, Looptroop, Florence Valentine och Teddybear Stockholm.

Verkligen jättehärlig kväll med så mycket bra människor. Jag och Erika cyklade hem tillsammans och jag plockade upp min karl hemma hos hennes där dom satt och hade filmkväll. Idag ska jag och D på 70årskalas! Det blir drag det. Imorgon bitti ska vi äta frukostbuffé på Java. Det är högklassigt mys det.

Lisen var vår älskade fotograf igår igen och hon tog helt tokbra bilder. (eh störda vi?) Och jag publicerar bara några här, resten hittar ni på facebook och på
min bilddagbok.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback