En liten resa bara..

(fan vad jag bloggar. Det är bara för att jag väntar på att D ska komma hem från matchen. Sen ska jag sätta på lite Greys.)

I alla fall så har vi i några veckor funderat på något att hitta på i mitt av oktober - lite avkoppling sådär när vi nästan klarat oss halvvägs igenom vår distans-perdiod som är slut den artoende december. Vi har funderat på Spa, men det gjorde vi i julas och det är så dyrt. Funderat på bara en hotellnatt men det kändes tråkigt, vi har tänkt på en weekend-resa någonstans men allt kostar så förbaskat mycket pengar! Det är ju pengar som vi kanske vill lägga på en lång-resa i vår beroende på hur Daniels jobbsituation kommer se ut.

MEN SEN KOM VI PÅ DET! Vi behöver inga dyra dyra dyra resor, vi behöver varandra och ett mysigt ställe att umgås på - så igår insåg vi att vi lånar Mickes sommarstuga med kakelugn och annat mysigt en helg. Köper med oss massa mat, vin, hyr filmer och bara har det sådär jätteskönt ute på landet. Går promenader och tar hand om varann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback