Utkast: Backstage har ...

Backstage har bytt namn, nu heter det - Stället vid hörnet av torget. Ganska långt va? Och ganska fånigt. Det kommer ju helt klart att bli att man säger "Stället", om man nu går dit. Vilket jag ju inte gör, men ska jag benämna det kommer jag i alla fall inte säga hela den där raddan. Förövrigt, vad är det femte gången de byter namn? Svensssons, K5, Backstage och långt innan var det även porrbiograf där. HUAH?

 

Nu - jobbar. Fruktansvärt trött, sov endast en timma inatt. 06-00-.07.00, kunde verkligen inte sova. Får panik av sådant!


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tror att syftet med namnbytet är att man ska kalla dom just Stället. Var faktiskt där i lördags. Trevligt, men jag ramlade i trappan och har jätteont i ryggen nu :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback