Snart godnatt

Snart godnatt för mig och imorgon väntar en välförtjänt sovmorgon innan vi ska mötas hos Lisen för att åka bil upp på stan och se på lite tävlingar och Hejja på vår sektion KULINFO såklart! Kl. 13.45 sitter dock jag, lyxigt nog i Sandras frisörstol på Salong Coquette och färgar, klipper och slingar. Helt underbart ska det bli! Det är min lyx det och på grund av studentbudget har detta inte gjorts sedan Februari utan mitt hår har fått stå ut med hemmaprojekt a´la göra själv.

Ett otäckt samtal på jobbet avslutade mitt pass och det är verkligen mitt jobbs baksida. Människor ur balans som ringer oss telefonister för att få hjälp med något vi inte kan eller är utbildade för. Otäckt var ordet ikväll. Jag ska bedöva det med lite Greys. Imorgon kommer D hem och vi kommer inte hinna ses mycket i helgen. Men bara att sova ihop är bäst ♥

Fest imorgon? Ohja. Ohja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback