September för mig

Läste nyss i Karin Olofssons blogg ett inlägg om vad September innebär för henne och har har ni min lista:


Tee i mängder. Jag älskar löstee, älskar att ha massa olika sorter att bjuda på!
Vantar /mössa Man köper första mössan och vantarna, det är mysigt!
Seriemaraton, tittar ikapp alla avsnitt av favoritserien innan den drar igång igen.
(GREYS 1/10!)

Höstkläder, så fruktansvärt härligt att få köpa de första höstkläderna! Min favorit-årstid att handla kläder.
Tända ljus - i mängder! Det hör ihop med serierna och teet. Hög mysfaktor! Jag vill helst ha tända överallt!
Promenader - i september är det så härligt frisk och klar luft utan att vara jättekallt! Jag älskar promenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback