Plugga plugga plugga

Herregud. Pluggkväll hos mig igen. Anna och Elin gick just. Vi tragglar, vi tragglar och vi tragglar. Men vi dricker även tee, äter kakor och skratt ihjäl oss åt våra dumma exempel och våra tappra försök att aplicera "Statuslära" på annat än juridiska tal. (Förstår ni något? Nej inte vi heller.)


Nu ska jag titta på Idol-utslagningen. Sen ska jag läsa 17 st smädelser och skriva en frågeställning till dem. Imorgon kommer bli en toppendag. Jag jobbar inte utan ska bara plugga, träna, luncha med pappa och plugga lite till. I helgen blir det en helhelg, en vit sådan, i Skövde för min del. Tror jag kan behöva lite avkoppling.


(Matildababy har kommit hem från Greklandet, när du kommer du till örebro och dricker vin med mig ?)

Kommentarer
Postat av: Matildababy

Dimmanbaby!

Snart, jag bara måste komma och hälsa på dig! Helst igår, nu var det alltför länge sen! Tänker alltid att "nästa helg" men allt och ingenting kommer emellan hela tiden. Tycker vi helt enkelt bara bestämmer en helg. För det ska bli av. En uppe-sittar-vin-kväll bara med massa prat och mys och med din favvo ckokladkross-vaniljglass. Vi måste ringas snart...!



Tusen kramar till dig baby! Du är för söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback