Idolmys + Skövde

Det första jag ska göra är att ge Johanna (som förövrigt är Luddes lillasyster) upprättelse, det var hennes blogg jag snodde infon om i tidigare inlägg om att Bale gör en roll i Mio min Mio. Här är hennes blogg, kika in! Jag följer den troget!



Så, fortfarande febrig men ändå lite bättre. Jag har varit i skolan i stort sett hela dagen, vissa saker måste ju göras vare sig man är sjuk eller inte. Som att gå på föreläsningen och sen sitta kvar med Elin och Lisen och göra massa uppgifter. Nu är det gjort och det känns bra! Dock blir kräftskivan imorgon inställd för oss och därför har jag bestämt mig för att ta pengarna som skulle gått till kräftor och alkohol och lägga på tågbiljetter till Skövde istället. Jag behöver plugga och pluggar bäst där när Daniel går i skolan och så kan han hjälpa mig på kvällen. Det blir mys. 09.10 imorgon åker jag!

Anna släppte en fanatstisk upptäckt imorse och berättade att det faktiskt var IDOL idag med! Vi som trodde det bara var imorgon och torsdag. SÅ ikväll blir det Idolkväll hos mig igen. Och jag ska baka, mysmysmys.





(Lägger in en sthlms-bild på mig och malin. För idag saknar jag Kulturama lite.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback