Hejja oss.

. Det blev inget plugg på Uni, biblioteket hade stängt. Men jag måste plugga iaf. Ska "bara" skriva lite om igår. '


Linnea och Elin kom förbi 18.00 som planerat och vi styrde oss inför festen. Drog efter ett tappert försök att göra oss mer "bad-taste" till Kulinfos (vår sektion) förfest uppe på grankotten. Och ja, det var tur att Sebbe och Erik kom förbi för nedrans vilken tråkig förfest det var först. Himla skumma människor. Men killarna livade upp och runt 22.30 styrde vi oss till Kåren. Där var det drag, de är det alltid. Det blev endel dans, endel mat (faktiskt!) och endel sitta prata. Träffade mycket människor jag inte sett på länge. Bl.a. Emma! Min emma, henne har jag saknat.

Landade i sängen redan 01.00 hos Daniel eftersom vi skulle upp tididgt idag. Vi har hunnit med mycket! Färgat Daniels hår, köpt stövlar till mig, ätit sushi och myst på stan. Nu spelar han match och jag ska jobba natt inatt. Så de blir inte mycket hinna ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback