HA! Töntjag.

Gud vad den här dagen växlar. Den är allt från underbart bäst till absolut den värsta. Jag önskar jag kunde vara riktigt glad men det är väl för mycket begärt första dagen jag faktiskt bor ensam. Åkte från Skövde imorse och allt kädes sådär jättebra men för varje meter jag närmade mig Örebro blev det mer och mer jobbigt. Bölade lite hemma och drog sen till skolan. Det dock var en positiv överskaning! Allt verkar så bra. Bra folk och bra kurs! Det ska bli kul. SÅ KUL!

Ikväll kommer Elin till mig, det är välbehövligt. Väldigt. Jag får träffa Daniel i helgen iaf och jag ska inte vara ledsen FÖR det finns folk med distanser på över hundra mil, och jag klagar på 14 mil! Det tar en timme & 15 min med tåg och kostar 79 kr. HEJ JAG ÄR FÅNIG! Jag jobbar nu, Peter kom nyss och jag krävde en kram annars skulle jag börja gråta, men haha - det gjorde jag iaf. Fast inte så någon såg. HA!

Imorgon är det pubrunda med nollningen. Det är bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback