Good days with bad taste

SÅ himla bra dag! Igen? JA! Jag och Elin har för andra gången på två veckor överanalyserat våra uppgifter, denna gång ett hyllningsdag och kvällarna innan ringt tusen ångestsamtal till varandra för att intyga oss själva att "Det är bra med övning, så man lär sig. Ingen är perfekt!"  HA! Men det gick precis som sist asbra för oss båda och det var riktigt riktigt roligt.

Efter skolan firade vi först med Kaffe i Forum, sen lunch med Lisen, Linnea och Emelie på NJUTA (jag visar dom alla Örebros bästa ställen!) och sedan gav vi oss på en runda på stan för att hitta kläder till BAD-TASTE-TEMAT imorgon kväll. EH? Jag kan säga att vi lyckades. Och vi kommer vara både tokfula och toksnygga. Jävligt bra kombination!

Förövrigt har jag lockat en ny läsare, "Mattias som aldrig visar sina tatueringar". Det tycks om. Men han får ta och bära tshirt lite mer enligt mitt tycke. Han hade förövrigt också ett väldigt bra tal. Nu är jag i Skövde och det blir mys och plugga ikväll kombinerat med Idol och Daniels mat. Imorgon ´kväll startar vi 18.00 , FEEEEEEST!



Kommentarer
Postat av: Mattias (som kanske visar sina tatueringar någon gång i framtiden)

"Han hade förövrigt också ett väldigt bra tal." njae, jag vet inte det jag. Blev ju sjuuukt nervös när jag väl ställde mig där framme, usch och tvi! Men men, det är alltid trevligt att bli omnämnd i en blogg! Och på tal om blogg så skäms jag lite över att klockan är halv tolv på natten och jag sitter och läser bloggar... herre gud. Skärpning Mattias. JaaJa, vi ses i skolan! Och glöm inte att smäda micke pe och lämna in på måndag! Auf wiedersehen!

2008-09-25 @ 23:23:51
Postat av: malin

gumman,råka skriva fel. 906 53 är mitt postnr. pussss

2008-09-26 @ 16:30:16
Postat av: Astronauten



Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986

2008-09-26 @ 16:36:25
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback