Drömmar om Götet.

Min bästa om hem igår och berättade att Göteborgs brandstation ska söka 10 nyanställda inför januari. Detta är fantastiskt! Vi vill ju dit båda, även fast jag den senare tiden har accepterat att det är troligare att vi får stanna i Öret då jag kan läsa här, vi har en fin lägenhet och Daniel troligtvis får jobb här. Men nu, jag blev så glad. Självklart kanske han inte får det MEN han har alltid presterat så himla bra på alla tester och fått sommarjobb både i Stockholm, Karlstad och Örebro - så det kanske kan gå. Måste ju testa iaf.

Detta gav mig iaf en liten förhoppning och något spännande att vänta på. Det gör mig inte så mycket att vara kvar här men ärligt talat känner jag mig inte "färdigflyttad" riktigt än. Även fast jag skulle sakna alla alla alla mina brudar här hemma.





(Julen 2007 - Spakryssning.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hoppas verkligen att Daniel får jobb i Götet, för jag vet hur gärna du vill dit. Men samtidigt hoppas jag att han inte får det, vill ju inte att du ska flytta. Aj då, sa jag det högt? Hur skulle vi klara oss utan vår örebroare, vi hade typ hamnat på mitt andra hem varje helg. Bara för att vi inte vet bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback