BRÄDA? eh nej tack.

Skulle bara säga godnatt. Tidig kväll för mig idag. Har tränat och också insett att jag aldrig mer ska träna "Bräda medel". Det vill säga step up. NEJTACK! Det var inte min grej. GUD vad jag måste ha sett fånig ut, jag som vanligtvis har bra kordinationsförmåga var sämst och jag var typ rädd för brädan, rädd att snubbla över den.

Nej tacka veta Gympa medel, Core och Gympa styrka medel. Det är mina pass det! Och idag tränade jag faktiskt själv, det är motiverat och duktigt tycker jag! HA!



Kommentarer
Postat av: Marina

haha, så step var inte din grej, jag som älskar Step! På iksu finns step muskel, då varvar man kondition på stepbräda med styrketräning med hantlar; helt klart mitt favoritträningspass! ska iväg på ett nu om en halvtimme.

Ge det några gånger, brädan är inte farlig, ramlar man är det bara att resa sig upp(det har hänt mig!)

Puss%kram/"kusin 2 i umeå" ;)

2008-09-10 @ 15:29:52
Postat av: tove

Nja Step är inte så kul, men Medel Bräda gick jag alltid på förut. Tycker att det är jättekul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback