Bara för att julen är bäst.

Kladdkakemuffinsarna är bakade! Tee´t ska snart sättas på och ljusen ska tändas innan tjejerna kommer. DET ÄR IDOLKVÄLL! Mycket mycket mysigt. Jag har fixat med lite allt möjligt i eftermiddag, styrde mig till jobbet imorse i mjukisbyxor och dem har jag haft på mig sedan dess. SLAPPARDAG!

På tal om inget alls så hörde jag en julsång idag i en film och jag insåg hur fruktansvärt mycket jag längtar tills JULEN är här. Höst? Visst mysiga kvällar som ikväll med brudarna men annars är det bara kasst. Jag vill ha vita gator, glöggkvällar, lovikavantar, mys under filten och vackra julsånger. Jag vill vara med mina bäst. SJUKT är att jag dock måste välja att jobba JULEN eller NYÅR i år. Hej hur fan ska jag kunna välja? Valde först nyår men nu är jag osäker, hur kul är det att fira tolvslaget på jobbet utan Daniel? Jag måste tänka över det här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback