Bara för att jag jämt är sjuk

SJUUUK! Jag är så sjuk. Men det är väl som vanligt, Emma och hennes underbara immunförsvar. Blir nedsmittad så fort någon ens hostar. Iaf så blev jag dålig efter vinkvällen, jätteont i öronen, hals, käke och känner mig otroligt febrig. Nu ligger jag här - Daniel åkte till Skövde imorse - jag saknar honom redan men vi ses fredag eller lördag. På tal om fredag så är det stuffs jag MÅSTE vara med på både fredag och lördag - kräftskiva och Örebrodagen. Så är det bara. Så onsdag morogn kommer jag vara frisk. SÅDÄSÅ! Dessutom imorgon bitti - föreläsning. Jag har inget val.

Så nej, jag har inte tid att vara sjuk.


(prata nyss med malin - älskade kusin, i november ska jag flyga till umeå och hälsa på henne.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback