Bara för att jag är så resesugen.

Sitter i Skövde och har precis läst klart alla 18 historier som mina klasskamrater skrivit. Det var kul! Läste om en killes resa till New York och insåg hur fruktansvärt resesugen jag faktiskt är. Jag saknar ROM massa, massa massa. Det är verkligen den absolut vackraste staden jag varit i. Men jag är sugen på en långresa, något nytt - jag är sugen på New York, jag är sugen på Thailand, Malaysia och massa annat. Jag vill bort en månad i vår! Bort med Daniel. Det vore så bra.

Ikväll blir det älsklings goda mat, lite Idol, lite champions leag (det är en kompromiss) och sist lite Greys om jag får bestämma. Imorgon står mycket på schemat. Seminarium, systemet med Elin, träffa Josse, äta hos Lotta och Gustav och sist jobba några timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback