Bara för att det är helg.

Helg! Älskade helg och efterlängtade pojkvän. Har precis kommit hem från jobbet, mitt NYA jobb. (ännu ett jobb kan man också kalla det) och Daniel är och tränar så jag har inte träffat han än. Vi sågs ju senast i tisdags morse så det är ju inte evigheter sedan vi sågs men det är ändå sjukt mysigt att ha honom hemma.

Jag mår väldigt bra just nu. Jag trivs med min tillvaro, det är såklart ensam utan D. men jag tycker så mycket om mina nyfunna vänner i skolan, jag trivs i skolan, jag tycker om mina jobb, jag har min underbara familj här, jag är duktig och tränar, band-repen är kul och jag har såklart mina oldis-vänner kvar här. MITT LIV ÄR BRA!

I helgen ska myskväll/middag med Erik och Erika styras hos dem med god mat, efterätt, vin och kortspel a´la Barcelona. Det tycker vi om. Ska även kolla Daniels fotbollsmatch imorgon. Nästa vecka ser jag fram emot Kräftskiva och "I´ts så" på Conventum. Det blir grejjer det.

(min tjejor E & L åker hem till sin respektive städer... ha världens bästa helg nu brudar! Ses nästa vecka )

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad söt du är! Ha en underbar helg du med så ses vi på måndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback