Ångest vs. Panik

Jag är slut. Jag är trött. Jag är förvirrad. Jag är bitter. Jag är arg. Jag är bölig. Och jag är så jävla trött. ( Ja Elin, det är en hopning. hih) Och jag vet - det kommer bättre dagar  än idag. Men nu vill jag bara försvinna ned under min filt och inte vakna förens tentan är över.

Har precis lagat en jättegod fetaostsallad med Spansk salami i och god sås till. Senare ska jag unna mig Krossad Choklad glass. Det är jag värd. För jag har haft ett bra seminarium, tränat duktigt, ätit lunch med pappa och sen ¨pluggat med Elin och Anna i skolan tills - NYSS! Jag har hunnit med mycket och lärt mig mycket.

Nu blir det Idol. Sen ska jag ringa Matilda. Sen plugga.
Imorgon är det vidareutveckling på jobbet. Gud vad lägligt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Emma vännen! Det kommer att bli bra, tro mig. Du har en underbar pojkvän och ni har en underbar framtid framför er.

Och tentan, hallå! Vi kommer att rocka den hur bra som helst. Du är ju grym, kom ihåg det!

Postat av: Tilly

Vännen!

Allting löser sig, du är ju underbar, kom ihåg det!

Såg inte att du ringt försen alldelses sent igårkväll, sorry, försöker slå en pling idag. Saknar dig baby!

2008-10-01 @ 11:27:17
URL: http://ecentric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback