"Yoooooou sexy motherfucker."

Det var varit en toppenhelg. Men jag håller precis på att avsluta den lite klantigt. Jag börjar nämligen jobba 18.15 men hade skrivit 17.00 i kalendern, så här sitter jag 1 ½ timma för tidigt. Kändes ganska onödigt? Styrde upp några pluggtimmar i Bliblioteket på Uni förut med Anna och Elin. Mycket flams och lite gjort. Men ändå en början. Det blev mycket garv åt de vi minns och det som inte minns från fredagens bravder. Hejja oss! (...."YOOOOOU sexy motherfucker!)


Gårdagskvällen spenderade jag hos Elin på Förfest med Ost och kex. Mycket trevligt! Länge sedan vi var ute ihop nu. Klaras var lika fullproppat som jag hade tänkt mig, lönehelg och allt. Men för en gångs skull var vi på gästlistan färre än de i vanliga kön vilket underlättade när det regnade. Dansade någon timme, pratade med lite oldisar och hamnade i säng kl. 02.30 inatt. 


(Bilden togs på vår första förfest ihop.. 5/9. Tjejer, tiden går så fort.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback