Vänskap.

Jag pratade med Matilda, min Tilly förut. Och det är så skönt. Jag citerar henne "Tänk vad skönt det kan vara att höra någons röst". Och jag håller med helt och hållet. Jag saknar henne och jag saknar att bo i samma stad som henne. Även om vi inte sågs jätteofta i Sthlm så var det ändå lättare än nu. Men nu har vi bokat in en helg i november som hon kommer ner till mig. DÅ ska vi mysa, dricka vin, dricka tee, prata, kanske ta en drink ut, promenera och bara ha det bra.
Sen i jul åker jag till henne och mellandagsshoppar. Min tilly.

'
(Vi två, sommaren 2006. En av de galnaste somrarna i mitt liv.)


Kommentarer
Postat av: tilly

En av det bästa somrarna i mitt liv! Hur jävla illa den än slutade så träffade jag dig och det gör allt skit värt det. Det vet du va? Fy vad skönt att vi bestämt att ses nu, kommer bli så jäkla bra!



Du är för underbar söt vet du det? Njut med D i helgen.



KRAMAR I TUSEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback