HEEEELG!

Så var det lördag och jag har inte bloggat på länge. Och lång tid kommer det ta innan jag har en dator så jag kan börja göra det regelbundet.  Hittils har helgen varit toppen. Vi började lönehelgen med att ta en härlig shoppingrunda och som vi shoppade sen då! Jag köpte klänning inför kvällens äventyr, kofta, tröja och smink. Det var välbehövligt med lite kläder så jag tyckte att jag borde passa på nu när lönen var fin och bra.


Vi började sedan kvällen med en gemensam matlagning hemma hos mig. Runt sjutiden styrde vi oss till Markus, en klasskompis som hade världens häftigaste lägenhet på Engelbrektsgatan, 116 m2 var den och helt fantastisk. Vi var där i tre timmar och hade så himla roligt, jag tycker så mycket om min klass. Satin styrde vi en halvtimma bara för att kolla Simons band och efter det runt 00.30 drog jag, Elin, Peder och Erik en taxi till Kåren. Kåren var som alltid bäst och jag slumrade nog in hemma i sängen runt 03.00. Riktigt riktigt rolig kväll måste sägas. Definitivt.

Nu jobbas det till 19.30, och ja ikväll blir det partaj med Elin också ser det ut som. Ost och vin kväll är inplanerad . MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback