Miles away

Men hej och gå vad dagarna går fort. Nu är det ju snart helg igen. Och helg denna vecka betyder Göteborg med älskling. Det tackar jag för. Tackar även för att jag troligtvis får min dator tillbaks efter reparation ikväll istället för om flera veckor som det var tänkt från början. HALLELUJA! Jag är ju inget utan min kära dator. Dagen idag spenderas i skolan som så många andra dagar. Det är slutet på en delkurs och vi har massor att skriva.

Förövrigt, jag som brukar avsky Madonna som om hon vore pesten själv älskar nu plötsligt hennes nya skiva och då speciellt den här låten, Miles away. Lyssna och njut kära vänner.


Kommentarer
Postat av: tilly

Baby! Som jag längtar tills jag drar ner till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback