Måndagsbarn?

Måndag igen.

Vissa dagar känns det alltid som om det är. T.ex. måndag och torsdag.  Men det blir en bra måndag idag. Jag har två nära födelsedagsbarn som fyller år idag. 12 och 21. Lillebror och Elin. Hoppas dom får världens underbaraste dag båda två. Ska bli mysigt att komma hem till mamma och fira med släkten ikväll. Sedan mysmat på Indigo. ´Pappa ringde igår och berätta att han kanske har biljetter till Sverige-Portugal landskamp på råsunda lörda åt mig och Daniel. Vore så himla mysigt! Pappa är bäst. Helgen därpå ska vi ju ha en hel myshelg och åka till en sommarstuga och låsa in oss med att elda i spisen, dricka vin, laga god mat, gå promenader och titta massa film.



Imorgon börjar nästa delkurs i Retorik A. Debatt och argumentation. Det ska bli riktigt intressant. Det kommer nog bli en bra vecka. Jag ska jobba ikapp endel timmar jag missade förra veckan så att det blir lite pengar nästa månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback