Way out west

Jobbar. Sen ska jag västerut i landet. Till min bästa. Jag ska faktiskt göra en tur till Göteborg med tåget imorgon med och prata med en studievägledare ang. min röriga framtid. För rörig är den. Men det är ju bara för att jag vill att allt ska bli så bra. Det kommer lösa sig. Det är så många val, många måsten, många viljor och mycket grejjer som ska kollas.

Innan tåget går 19.10 ska Elin bjuda mig på kladdiskaka. Det blir gott de. Jag ska träffa Fanny imorgon i Götet också. Kanske ta en promenad eller fika. Det är ju helt sjukt, det är redan mitten av oktober och snart har halva tiden gått på den här nedrans distansperioden. Och ja, just nu gör jag allt för att slippa en sådan period igen.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ah! Välkommen till Göteborg! :) Det regnar här.. kram

2008-10-13 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback