1 dag kvar

Jag lever, andas, äter och sover RETORIK. Inte ens ett dygn kvar tills tentan och det börjar kännas bra. Jag är faktiskt nöjd. Och jag är så jävla glad att jag har haft Elin här ikväll, typ precis som alla andra kvällar. Vi är ett bra team.  Nu ska jag titta klart på Idol och sen ska jag smyga över till Erika och kolla säsongspremiären av Greys Anatomy. Underbart!

Imorgon efter tentan blir det ett glas vin med brudarna och sen direkt till tåget som går mot Skövde och min babe. Vi ska ha en underbar helg. Bio, gå ut och äta, mysa, sova länge och bara ha det skönt.


Kommentarer
Postat av: pappi

Hej Pluttis ! Ville bara tala om att du är världens bästa dotter !!!!!!! Lycka till med tentan i morgon , men så som du pluggat kan det ju bara gå braaaa...... Älskar dig mest av allt / puss



PS ! År väldigt glad över att du har en guld kille som Daniel !

2008-10-01 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback