Biomys + sushi med Elin

Bio (andra kvällen i rad) och Sushi med Elin har regerat kvällen. Vi såg Patrik 1,5 och den var söt. Inte sådär jättejättebra men absolut sevärd och lite gullig. Vi bölade lite och sådär, men de hör ju oss till. Ingen Elin och ingen Emma utan lite gråt. Hihi. Jag har en konstig biovana när jag går på bio utan Daniel och det är att så fort det blir sorgligt - som i denna när vi bölade lite (avslöjar inte vad som händer såklart) så var jag tvungen att skicka ett Jag-älskar-dig-sms till Daniel. Han vet att när det kommer sådana - då är det bra sorgligt på bion. men jag får såklart ett likandat tillbaks ♥

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen snart och läsa lite. Imorgon ska det tränas, äta lunch med Pygge, jobba hos pappa och sist när älskling kommer till Örebro lånar vi mamis bil och åker till Nora, handlar med oss god mat, vin och film.


Kommentarer
Postat av: Mattias i klassen

Vem känner du i Nora? :O Det är min gamla hemstad det!

För övrigt så sa du att jag skulle få ett hyllningsinlägg i bloggen! Men det har man ju inte sett röken av :O

2008-10-20 @ 14:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback