Underbara helg



Gårdagen var verkligen helt sjuk! Om jag var lycklig över tentan och kalendern så kan ni tro att det inte blev värre när jag kom till Friskis och någon hade lämnat tillbaks mina älskade stövlar! Förstår ingenting, men där stod dom bredvid min "borttappade-lapp". Så jävla bra. Efter Friskis åkte jag till Peters studio och mitt i all Feel-good-anda skrev jag en låt som vi sen började spela in. En låt jag haft  i huvudet jättelänge. Undebart bra tror jag slutresultatet blir, då ska jag skaffa mig en Myspace så ni får lyssna där.

Snart kommer min älskling hem och då ska vi äta Tacos hos Lasse och William. Imorgon åker vi till Stockholm bara han och jag, ska se på Sverige - Portugal. Vi blir blir bjudna på resa + mat och biljetter av Svenska spel. Det blir mys. På söndag ska vi även hinna med Hundmässa på coventum och sen fira Daniels mami.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jises Emma, gud måste älska dig! bra betyg, kalender och stövlar kommer tillbaka, för bra för att vara sant! Hoppas du får en bra helg, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback