Snö och känslostormar i Skövde.



Så var jag i Skövde. Det är så välbehövligt. Jag har inte sett Daniel på en vecka, något som kan tyckas lite. Men inte för mig som är van med att sova med honom minst 2-3 nätter i veckan. SÅDÄSÅ! Han har lagat mat åt mig, nu spelar han innebandy och jag ska renskiva en analys till skolan som ska vara inlämnad 12.00 imorgon. Sen är det helg, så himla mycket helg. Helg i Göteborg och världens bästa helg. Jag behöver hotellfrukost, hotellsäng och middagsbesök på mysiga restauranger. Jag behöver Daniel.  Justja! Det snöade i Skövde när jag klev av tåget. Hej stört?

(Förövrigt - lägg märke till min nya underbara sjal som är jag fullständigt förälskad i. KAP KAP KAP! Jatack.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback