Skaffa dina egna skor tack.

Jag är så arg och ledsen. Mina älskade, nya, fina stövlar har blivit stulna på Friskis idag. Jag var så klantig och fick inte med mig mitt hänglås ditt idag och tänkte att det står ju ändå typ 100 par skor här så jag gömmer mina längst in i hörnet. Det är väl ingen som snor dom. Men se på fan, det var det. Och jag fick gå hem i träningsskorna. Kanske tog någon fel? Men då borde det ha stått ett par liknande kvar och det gjorde det inte.


Så varsegod. De var helt nya. Jag får skylla mig själv. Hoppas du njuter av dom för jag kan sätta tusen spänn på att de inte finns kvar den modellen när jag ska dit imorgon och köpa NYA! Men förövrigt var det grymt skönt att träna idag faktiskt. Jag hade Sofie med mig och allt är tusen gånger roligare då.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Nää fy tusan va tråkigt! Fattar inte att folk har mage att sno saker alltså!

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback