REGGAE!

Vilken mysig morgon! Vi har legat och dragit oss jättelänge. Igår blev det rödvin och pizza framför Idol. (helt rätt brud åkte ute förövrigt). Nu på morgonen har vi legat i sängen och kommit på massa hundnamn (eeeh lite i förtid såhär.) och min idé är att vi ska köpa hund till sommaren. Det låter väl bra? Det enda tråkiga är att D är så realistik medans jag bara är optimistisk men det löser sig alltid. HEJJA MIG! De hetaste namnen just nu är Reggae, Elvis, Alfons och Vincent.

På tal om något helt annat så är det sittning på onsdag - vilket betyder att vi nollor ska bli ettor. Det blir kul! Jag tror det får bli att jag använder någon av min svarta eller min rosa coctailklänning. Någon ny har jag tyvärr inte råda att skaffa mig :(


(Gustavplutt - jag saknar dig. Kom hem till oss och lek!)

Kommentarer
Postat av: Kussen

Gumsan, du skulle ha kommit upp till mig i helgen så hade vi kunnat festa rejält! Saknar dig, hoppas du får det kul ikväll, vad det nu blir att du gör!



Miss u darling



ps. parfymen är så jääääkla god!!!!

2008-10-04 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback