Över.

TENTAN är över. Nu kan jag lova er att skriva om allt annat än den förbaskade tentan. För nu är den över! Och det kändes bra. Faktiskt. Det är nog inget VG men det måste vara ett godkänt, annars förstår jag inte hur de tänker/rättar. Efter tentan åkte vi brudar upp på pitchers, åt lite och drack ett glas vin. Mycket mysigt. Alla mina kära lämnar staden Örebro för sina kära i andra stader nu i helgen - och så har jag också gjort. Nu sitter jag i Skövde och väntar på att D ska komma hem från innebandyn.

Jag fick lite ångest häromdagen när jag insåg att man ska söka ny kurs inför kommande termin redan om 13 dagar. EH JAHA? Jag tror iofs att jag vill jobba heltid innan jag sätter igång plugget på allvar MEN jag måste ändå söka för att ha en reservplan om så inte blir fallet. Speciellt i Göteborg om vi nu skulle kunna hamna där. Önskedröm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback