Onsdagsplaner..

Onsdag i Skövde och jag kommer att stanna här ytterligare en natt. Kommer hem till seminariet imorgon 11.30. Just pga. seminariet sitter jag här och försöker skriva en seminarieanalys ang. Topiker (Säger det er något?) och det går inte framåt. Min plan är att även hinna med att baka lite (igen ja.), lägga upp bilder här och fortsätta kolla runt på bostadssidor i Göteborg. Vi får se hur mycket jag lyckas med. Ikväll blir det bio iaf. Det var längesen. Såg föresten att Sex and the city-filmen kommit ut nu på film. DEN ÄR ETT MÅSTE att införskaffa vid lön.


Igår kväll/inatt läste jag ut Camilla Läckbergs sjunde bok om Erika Falck i Fjällbacka. Och jag gillar verkligen böckerna skarpt. Kan rekomendera de två sista speciellt, Tyskungen och Sjöjungfrun. Det stör mig dock att det tar minst 50 sidor för mig att komma in i böckerna, tycker alltid hon har svårt att fånga läsaren tidigt i boken. Men hursom - läs dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback