Kladdemmis

Fint väder idag och bra humör. Jag fick svar på alla frågor jag sökte över telefon så jag slapp betala biljetter till Götet vilket var bra men tråkigt då jag saknar Fanny och hade velat träffa henne. Iaf så efter samtalet känns allt inte så fruktansvärt hopplöst längre, än är allt inte löst men det mesta kommer gå att fixa och tillslut ska jag väl få den examen jag vill ha ♥ Mattias och Daniel var nyss hemma på lunch och jag blev beordrad att baka lite kladdkaka till dom sen. Så det ska bli mitt nöje efter jag pluggat och läst alla sidor jag måste inför torsdagens seminarie.

Jag sitter och över på bröllopssångerna inför den 8/11 då Paulina gifter sig. Det är ju snart¨! Tänk att det är ett helt år sedan hon frågade mig om jag ville sjunga. Det ska bli riktigt roligt. Världens vackraste låtar har dem valt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback