John Blund?

Lunchade med mami och Papi på Wobbler. Jag brukade älska deras mat. Men nej tusan, det blir oftare och oftare som deras mat känns halvfärdig. Så nästa gång får det bli något annat. Min kära mor var snäll och gav mig pengar till ett par nya stövlar eftersom de andra inte dykt upp. Hoppas samma modell finns kvar på Bianco.

Jag måste förövrigt hitta ett sätt att somna på om kvällarna. Av någon konstig anledning så somnar jag verkligen inte och det är verkligen mer än en vana än att undantag. Vet inte om jag är för stressad och inte kan slappna av men sova går iaf inte. Det tar minst 2-3 timmar innan jag får någon sömn alls. Förstår ingenting. Detta sker dock bara när jag inte sover med D. För är han där bredvid mig då somnar jag på stuts. Det måste bli ändring. Snart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback