Jobb jobb jobb

Jobbnatt inatt. Jag är fruktansvärt osugen och fruktansvärt partysugen istället. 22.45-04.15, hur känns det? Jo det kommer kännas fint i plånboken när nästa månads lön kommer iaf. Det tackar vi för. Innan jag åkte till jobbet tog jag mig en sväng till Sebastian där Erik och Elin även befann sig. Vi tänkte ha spelkväll men det blev bara ett spel. Dock ett roligt sådant. Jag vetti tusan om de skulle ut sedan men hade jag inte jobbat hade Klaras suttit fint ikväll. Men nästa helg, då blir det banne mig Kåren. Det är ett som är sant.

Justja. Inatt måste jag även åka taxi hem bara för att någon jävel stal cykeln min. Hur kul känns det? 130 spänn sådär. Jag minns på den gamla goda gymnasietiden när jag roade mig hej vilt med taxibesök varenda helg. Jag var rik då.Det är jag banne mig inte nu. Men jag kan ju inte gärna gå hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback