Hejja mig.

Jag är glad idag.
Jag är trött på människor som försöker stjäla min energi med deras dåliga humör (jag syftar inte på folk runt omkring mig som har en eller två dagar dåliga). Jag avskyr att jag störs av dem och vill faktiskt bara vara glad. Det är inte mycket som går åt rätt håll just nu men det kan ju bara bli bättre så jag tänker vara glad och positiv : )

Ikväll är det sittning på frimis och det ska bli så himla roligt. Jag har längtat så länge och jag tänker inte låta någon förstöra den kvällen. Häromdagen kallade någon mig för LAT, om det var seriöst eller inte vet jag dock ej MEN lat måste väl vara det sista jag är? Jag pluggar helfart, jag jobbar 15h i veckan minst, jag sjunger i band, jag tränar regelbundet minst 2 dagar i veckan och jag har en pojkvän jag pendlar till i Skövde.


Det sista jag är är lat.
Sådäså. Nu ska jag ha världens bästa dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback