Göteborg ... här kommer vi.






Ooho. Nu har vi bokat! Vi ska fira våran ettårsdag dvs. nästa helg (1/11) med två nätter i Göteborg på Elite Plaza hotell ink. två hotellfrukostar (mumma..). Det kommer bli hur bra som helst. Vi åker ner till Götet på fredagen, kanske äter ute, myser på hotellrummet och på lördagen hoppas vi att vi kan träffa Daniels sis Linnea som bor där (Jag vill se hur du bor!) och shoppa. Nu har jag något att längta till känner jag. Det är det bästa. Och sen är det bara en månad & 15 dagar kvar tills han flyttar hem. (eller ja, vart vi nu ska flytta sen..) Nedräkningen går in på sin slutspurt nu.


Sitter förövrigt nu med noll motivation i en datasal i skolan med Elin och Anna, vi ska försöka sätta tänderna i en jättehypersvår upppgift. När vi är klara med den ska jag jobba fyra timmar. Hur tusan ska jag orka med det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback