Fredag hela veckan

Skola Skola Skola. Hej och hå, kanske världens segaste föreläsning idag. Första halvan var okej medans andra halvan var fruktansvärd sömnframkallande. Nu har jag ätit lite lunch med min kära klass och vi har styrt upp planerna inför helg. Det verkar som om många dyker upp på förfest hos Markus innan vi sedan ska gå vidare mot Satin där Elephant har releaseparty, ett band som Simon i klassen sjunger i. Det blir kul. Men mitt mål är att hamna på Kåren sista timman.

Snart drar jag mig in mot stan och ska på timmismöte på jobbet. 17.10 går mitt tåg mot Skövde. Det blir skönt. Jag mår så bra där. Släpper liksom all stress hemifrån och kan plugga och ha det bra i lugn och ro. (baka lite kanske? hihi). igår kväll var jag och hälsa på världens sötaste kusin. Min lilla goding. Matlåda fick jag med mig hem också.



( Så på fredag - då är brudarna på gång igen. Lisen baby kommer du hem?)

Kommentarer
Postat av: lis the fis

Hej min favo-Emma!

Ja jag åker till gnällbältet imorrneftermiddag! Sen e jag partysugen på fredag! Så när jag läste din blogg blev jag glad! Ska bli SÅ kul och se dig, känns som en alldeles för lång evighet sen! Pussilago!

2008-10-21 @ 20:17:32
Postat av: emma

oh, babe. vad glad jag blir : ) festfestfest! saknat dig här ju. jag kommer tillbaks till öret på torsdag så då rings vi och planerar helgen. Pusspuss

2008-10-21 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback