FÖRLÅT FÖR DEN HÄR GRÄSLIGA BILDEN.


OKEJ! FÖRLÅT FARFAR! FÖRLÅT LOTTA! FÖRLÅT PAPPA & MAMMA (kanske även Terese?) !. Men denna bild är ett internskämt som hör ihop med ett känt citat från fredagens bravader, "Yooooou sexy motherfucker". Detta är inte vad det verkar vara så snälla låt inte eran fantasi skena iväg. Snälla. Det är så oskyldigt det kan bli. 

Har precis varit på världens underbaraste föreläsning med den bästa lektorn i retorik. Vi har analyserat Krigsretorik och tittat på tal utav Bush och Saddam Husseim. Mycket mycket intresant. Nu blir det heldag plugg. Igår kväll var det mys hos Lisen med tee och skorpor, det är mys som alltid. och jag kan inte säga det för många gånger, att jag är så lycklig som har hittat så underbara brudar till vänner. De är de bästa. Det är mig en stor sorg att inte kunna gå kvar i min klass i vår.

Förövrigt, ja Naprapaten var värd varenda krona. En magisk känsla kan det beskrivas som när han knäcke min nacke, rygg och när han masserade mig. Men ja, han förstod att jag haft fruktansvärt ont. Det syntes om man säger så.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla underbara, stora älskade dotter!



Det är tur att man känner dig :) stoppade fatasin i en malpåse för denna gång. Var rädd om er i Göteborg. ÄLSKA DIG!

Kram mamma

2008-10-31 @ 12:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback