Götet i mitt hjärta.

Så var en helg i Götet avklarad. Den har varit så bra! Innehållit allt från storslagen shopping, myskväll på hotellrummet, två restaurangbesök, strosande i staden, eftermiddagstupplurer i underbara sängar, fantastiska hotellfrukostar och massa massa mer.

Gårdagskvällen var oslagbar! Anna min vän hade tipsat oss om en helt fantastisk restaurang som heter Heaven 23 och ligger på tjugotredje våningen i Gothia Tower vilket innebär en utsikt över hela Göteborg. Restaurangen är känd för enormt god mat och underbara drinka men också för sina väldigt höga middagspriser. Vi tyckte dock att vi kunde unna oss detta och slog på stort. Vi åt för 700 kr person men det var såååå värt! Jag har aldrig varit på bättre ställe. Vi kunde definitivt inte firat våran ettårsdag bättre!


Nu är vi tillbaks i Skövde och jag tar tåget mot Öret imorgon bitti. Då är det dags att göra klart PM:et som ska in snart, även förberede slutdebatten som är examinerande i denna kurs på Torsdag. Tror även bestämt att det blir mys med Elin och Lisen imorgon kväll. Brudar, jag har köpt fyra nya undebrara teesorter! VI MÅSTE PROVA DEM ! SNART!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback