... VÄRME? Ge mig värme.

Så var det dags att sova igen. Jag är inte särskilt trött men morgondagen lockar med jobb hos pappa på eftermiddagen. Dagen har varit underbar och jag kom på hur mycket jag saknat att sjunga på bröllop - det var ju rätt många förut. Paulina och Abbe såg riktigt lyckliga och sådär nygift-underbara ut och jag hoppas de haft en fantastisk dag.

Vi har spenderat de sista timmarna hos Erik och Erika (och eros såklart.) med att spela spel och dricka vin. Det är verkligen de bästa kvällarna det! Mycket mycket mysigt. Jag saknar Barcelona och våran vecka med kortspel, öldrickande, strandhäng och mysiga utekvällar. Jag saknar sommaren. Jag behöver värme och det är nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte kul att träffa dig också! Hoppas vi stöter på varandra någon mer gång snart :) Hihi jag lovar att säga till om vi gifter oss, måste säga att det är inget som är planerat, but you never knooooow ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback