Debatt-tider.

Nej, det känns ju kanske inte sådär tipptopp inför morgondagens debatt. Men vad tusan, hur fel kan en moderator göra? (en sisådär hundra fel? Hon kan typ förstöra hela jävlans debatten.) Men i alla fall, jag tror på mig. Jag ska göra livet svårt för de där små debattörerna.

Imorgon när allt är över 15.00 borde jag och mina kära vänner fokusera på att skriva PM:et som snart ska vi vara inne, men nejdå. Vi tänker gå ut och fira att debatten är över. Som en underbar start på nästa delkurs. Vi går till Harrys med start hos Sebastian. Fredag blir det fokus på att umgås med Daniel, träffa Josefine, öva inför bröllopet på lördag och på kvällen gå på konsert. (Ni skulle förmodligen skratta ihjäl er om ni visste vilka jag ska se...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback