Mår som hon förtjänar.

Jag mår som jag förtjänar men gårdagen var underbar. Torsdagar på Harrys är verkligen en hit. Förfesten hos Tarik var väldigt trevlig och jag blir mer och mer förundrad hur lyckligt lottad jag är över mina nyfunna vänner. (Lisen, du saknades igår! Ta hand om Rom åt mig.) Jag däckade hemma i säng bredvid min älskade som kommit hem runt 02.00


Nu har jag precis kommit från skolan, pluggat och varit hos sjukgymnasten. Så fint med massage såhär på fredagseftermiddagen till ära. Jag har tänt ljus i hela lägenheten, lyssnar på Coldplay och äter pepperakakor. (Perfekt bakis-göra.) Ikväll ska vi ut och äta på Indigo med mamma, pappa, Micke, Pygge och Terese. Sen ska alla utom daniel på Sveningvars. (ja, ni får gärna bli chockade. men Sven Ingvars är kult! ... det är några man SKA ha sett live)





Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, vill ha den tröjan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback