Underbara lördag? Njae.

Lördag kväll och jag ligger insvept i ett täcke i soffan omringad av näsdukar, varmt teevatten, godis, tidningar och på tv:n visas min älskade tonårsklassiker : Bring it on. Dock måste jag erkänna att den inte är lika bra som jag minns den (kan det ha med att göra att jag var 14 när jag såg den sist?). Hursom, pappa är min klippa. Kom nyss hit med lite sushi och vix blå halstabletter till mig.

Daniel spenderar kvällen hos Gustav och Lisa. Fotboll står på tv-schemat. Och jag klandrar honom inte, stackarn har suttit hemma med mig i två dagar nu förutom när han tränat. Skönt för honom att träffa några icke-nysandes-människor. Blir han inte sjuk efter dessa fyra dagar med mig måste han ha världens bästa immunförsvar. Vilket iofs inte skulle chocka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback